Langsung ke konten utama

KUMPULAN YURISPRUDENSI PERKARA PERDATA

Kepada semua pengunjung blog saya yang berminat untuk mendapatkan e-book kes sivil di bawah bidang kuasa Mahkamah Agung Republik Indonesia (versi PDF), sila muat turun dari pautan ini: http://goo.gl / A3M9jC

Fail ini sepanjang 44 muka surat, saya kumpulkan dari pelbagai sumber. Kerja saya di sini mungkin tidak termasuk semua contoh sivik sedia ada, tetapi saya akan cuba memilih beberapa contoh yang anda tahu.

Dan akhir sekali, tajuk berita itu membuatkan anda membaca artikel ini.

selamat tinggal

Pengurusan:

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Pengenalan

Salam.. ,,, Tahniah kepada semua bekas blogger yang sentiasa setia menghidupkan dunia online kita, kini ada satu lagi blog yang mengandungi bahan undang-undang. Dalam blog ini saya akan berkongsi ilmu undang-undang berdasarkan apa yang saya pelajari semasa di kampus dan apa yang saya tahu. Saya sengaja membuat blog ini dengan harapan apa yang tercatat dalam blog fiqh ini dapat memberi manfaat kepada sesiapa yang membacanya Amin..!!! Cerita sikit ahhh..,, kongsi ilmu hukum...!!!